det här är inte en blogg, det är en kontaktannons

I torsdags var jag och såg Jonas Gardells ”Tillfällig gäst i ditt liv”.

Det var ojämnt. Men när han är bra är han så in i helvete bra.

Hans prat om kärlek. Om att vara älskad. Om att vilja vara älskad. Sedd.

Och jag stjäl av honom rakt av nu, fast jag helst brukar vilja komma på dom bra sakerna själv.

Det här är inte en blogg. Det är en kontaktannons.

Jag vill vara älskad.

Bara det.

Andra bloggar om: , , ,

5 reaktioner på “det här är inte en blogg, det är en kontaktannons

  1. Hej Du,
    Du har fel! För det kan inte vara någon kontaktannons. Och det vet jag, för jag är en rutinerad internetdejtingkille/gubbe.
    Du skriver ju bara att du vill ha kärlek. Det e ju lite för ospecificerat… om man säger. Sen har du ingen bild. Och det vet ju den minsta amatördejtaren att en bild (eller flera) gör att du får väldigt många fler svar. Sen skriver du inte heller att ”du egentligen är nöjd med singellivet/arbetet och att du tränar regelbundet (flera ggr i veckan)”. Sen kan man ju inte flirta heller, det brukar man kunna göra, alltså man skickar små fåniga meddelanden ”nu flirtar jag med dig/gillar din pres/nyfiken på dig/snygging (om dom har bild alltså)”. Sen finns det ju ingen preferenslista på hur den du söker ska vara/se ut. Dom brukar vara långa. På millimetern kan du pricka in din drömman/kvinna. Längd och vikt. Intressen och egenskaper (snäll, trevlig och busig brukar vara vanliga efterfrågade egenskaper- tror faan det, vem vill ha en otrevlig och elak djävel att hålla i handen när man INTE busar).
    Bara några tips i all vänlighet!!!

  2. Well. Tack för tipsen. Internetdejtingsajter är inget för mig, som också har rätt lång erfarenhet at internet och communitys… :)

  3. det var bara ett försök att vara lite lustig, inte mer seriöst än så. Och internetdejting är ingenting för mig heller, men vad gör man inte för att flerfaldiga möjligheterna… annars kan man ju sitta kvar i jordkällaren. En plats som nog faktiskt är bättre än kontaktsajter där många är livrädda för IRL…

Kommentarer inaktiverade.