på andra ställen…

… i bloggvärlden händer det grejer. Och jag känner att jag inte riktigt hänger med. Hinner inte kommentera, inte delta.

Men några tips för er som tycker att jag är tråkig:

Björk skildrar sin födelsedag i bilder.
På samma dag fyllde staten Israel 60 år, och det uppmärksammades av (såklart) ingen mindre än Ulf Ekman.

Blommaland är alltid lika strålande.

Lilla Gumman kommer med morsdagspresenttips. Som verkligen bör övervägas. Bara att jag tror inte att det räcker med en timme för att lära mamma det grundläggande med internet…

Detvarintejagdetvarsossarna har skrivit ett långt otroligt fint inlägg om kärlek. Men en antydan om att det är något slags avsked från bloggen. Hoppas inte.

Min fine vän Mathias lägger ut en massa bra musikvideos hela tiden, sådär så att det är irriterande när man är på jobbet och inte kan lyssna ordentligt.

Kul att se att vissa är ambitiösa i sitt bloggande och letar fram lastgamla inlägg för att illustrera saker… Man borde kanske raka sig igen…

6 thoughts on “på andra ställen…

  1. Man måste ju inte ”hänga med/delta” i allt… Hur skulle det gå till?

    Vad jag menar med att ”alla har allt”, och ”klotter” – det är inte viktigt att se/hinna med allt hela tiden…

    Vad som är viktigt för var och en bestämmer du själv som individ… såklart… :]

  2. @WB: jag försöker absolut inte hinna med allt hela tiden. Men jag vill gärna ha lite koll på mina vänner…

Kommentarer inaktiverade.