utmanad av börje göte

Den här utmaningen känns igen, en sådan som kommer igen med jämna mellanrum.

- Skriv reglerna i ett inlägg och länka gärna den som har utmanat dig.
– Berätta 7 saker om dig själv (alldagliga och knäppa).
– Utmana 7 andra bloggare genom att länka till dem.
– Tala om för dem att de har blivit utmanade.

Men jag har ju ett gäng nya läsare och jag kanske lyckas tänka ut nåt jag inte redan berättat, så jag antar den:

Ett: Jag har aldrig sett en hel James Bond-film. Det har blivit en grej, och enda förlusten verkar vara att jag inte kan svara på somliga TP-frågor. Fast nu är det jävligt längesen jag spelade TP.

Två: Jag har en gång i tiden varit novis i ett nunnekloster i Italien. Jag minns inte vad byn hette men jag tog mig dit genom att lifta från en liten tågstation med en bonde som hade ett sånt flak fullt med får eller om det var getter.

Tre: Jag har fruktansvärda komplex för mina axlar och armar. Breda axlar och håriga underarmar och det finns inget värre än axelvaddar. Varför har alla kavajer axelvaddar?

Fyra: Jag har blivit fälld för partiskhet av Granskningsnämnden. Eller inte jag men programmet/filmen som jag producerat. Norra Magasinet. Det är över tio år sedan. Jävlar vad tiden går.

Fem: Jag tycker inte om choklad, jordgubbar eller glass. Brukar uppfattas som otroligt provokativt av väldigt många.

Sex: Jag har aldrig varit på en charterresa. Kanske börjar jag bli gammal för jag tycker det verkar så jävla bekvämt och praktiskt att bara betala, åka och ha allt fixed och färdigt.

Sju: Första gången jag på något sätt publicerades i en tidning var när jag var sex år och hade skickat en teckning till Evangelii Härold. Jag hade ritat ett höghus. Stolt som en tupp var jag.

Det var ju inte så svårt. Kanske inte så spännande heller. Jag skickar vidare till: Ulrika, DVIJDVS, Lokesson, Negerdea, Johanna Sjödin, Josh, och Deepedition.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

3 thoughts on “utmanad av börje göte

  1. Jag vet, de här utmaningarna upprepas ständigt. Det finns nog risk att jag drar iväg en och annan som är väldigt inaktuell, men det beror på att jag genom åren, tills nyligen, bojkottat alla slags utmaningar. Så jag hänger liksom inte med i vad som är gammalt eller nytt.

    Trevligt att du använder bägge mina härliga förnamn, förresten ;-)

  2. MYMLAN!
    Din dotters blogg är väldigt bra. Får se om det håller till att bli en bubblare. Jag tror jag kommer bubbla tio bloggar nu. Det finns mycket bra därute man (jag) vill hylla.

    Kram,

    /Klaus

Kommentarer inaktiverade.