best of mymlan

Jag har plockat ut tio gamla inlägg som varit väldigt lästa, av lite olika karaktär.
Vilket gillar du bäst?
(det går att rösta på flera alternativ)

1. allt handlar om mig

2. let me introduce myself

3. mymlan är ett bokstavsbarn

4. fröken jätteklitoris

5. kompetens eller behörighet

6. saker som går sönder

7. oskuld eller hora – ett fritt val

8. hänsyn och respekt

9. idioterna

10. haligh haligh a lie halilgh

Detta är alltså en del gamla inlägg, sen har jag tänkt utse ”månadens bästa”.
Men november är ju inte slut än…

Läs även andra bloggares åsikter om

15 thoughts on “best of mymlan

  1. Jag röstade på de två inlägg som berört mig mest respektive mest hjälpt mig förstå något.

    Jag kan ju gissa mig till att det är sökmotorerandet som gjort att ett inlägg med ”jätteklitoris” hamnat på listan.

  2. @Anders: Det är inte bara de inlägg som har mest träffar. Det överlägset mest klickade inlägget, som fortfarande är ett av de tio mest lästa typ varje dag fast det skrevs för ett år sedan tog jag inte med… Men i det fallet vet jag att det handlar om sökmotorerna.
    Det har med erotik och noveller att göra. Men inlägget handlar om hur kackigt skrivna sådana noveller oftast är…

  3. Men så besviken jag blir! Fick tips om den här bloggen och så hittar jag bara en tävling som inte är intressantare än när modebloggare lottar ut goodiebags.

  4. @Annaa M: Hittar du verkligen bara en tävling? Tävling om vad? Det här är fan ingen tävling. Det är länkar till de inlägg som kanske är anledningen till att någon tipsade om den här bloggen…

    Sen finns ju fjorton andra inlägg bara på förstasidan. Ett av dem är en tävling om en Spotifyinvite. Men det är ok. Alla behöver inte gilla min blogg. Tycker bara att ditt argument var lite halvdåligt.

  5. Ok, omröstning då!

    Men medge att det slår an tonen när man som första inlägg hittar just en omröstning av det slaget. Jag har faktiskt aldrig sett det förut, de flesta bloggare jag läser brukar vara lite mindre anspråkslösa, men det kanske är dumt.

    Många bloggare har ju funktionen ”mest lästa inlägg” i kanten och jag tycker kanske att det kan räcka med det som vägledning, om det var det som var meningen.

  6. @Annaa M: Mina ”mest lästa” i kanten visar bara de mest lästa senaste dygnet. Då och då gör jag ett nedslag i gamla grejer också för att se vad folk gillar att läsa.

    Sen var det här inte första inlägget utan tredje… inte för att det är viktigt men ändå…

    Sen tycker jag nog att det är onödigt att vara anspråkslös. Det är vi och kanske tjejer framförallt alldeles för bra på i detta landet. Jag tar min blogg på allvar, och många andra gör det också. Varför ska jag förminska mig själv?

  7. Och apropå allvar – jag är lika bra på att tramsa och göra saker på mindre stort allvar, exempel på det är den här lilla omröstningen.

    Men jag är väl medveten om min spretighet och att jag är rätt ojämn i kvalitet. Men det är ju frivilligt att läsa. :)

  8. Pingback: fulblogg « the real mymlan

  9. Pingback: värdelöst vetande « the real mymlan

  10. Pingback: hallå där mymlan « the real mymlan

Kommentarer inaktiverade.