härmar tjejerna

Dom dära tjejbloggarna och modebloggarna och så dvijdvs brukar ibland be sina läsare ställa frågor. Och sen svarar dom.

Nu ska jag ju inte vara med i någon bloggbok eller så, men jag känner mig lite sådär tom och tråkig och som om jag skriver samma inlägg i repris hela tiden. Inte heller har jag ens i närheten av så många läsare som de andra som kör frågestund, men det kan ju tänkas att en eller ett par av er som läser undrar något? Det behöver inte vara direkt personliga saker, det går bra att fråga om varför det är en dålig idé att rösta på sossarna eller kanske varför katter är bättre än hundar.

Således: Allt du nånsin velat ha svar på av eller om mymlan – fråga i kommentarsfältet så svarar jag i ett eget inlägg nån dag.

Läs även andra bloggares åsikter om

26 reaktioner på “härmar tjejerna

  1. Jag har en fråga. Varför tog du bort det inlägg du postade den 1 januari? Jag ser det i min reader men inte här på bloggen. Utan att vara alltför snokig så börjar man ju undra efter att ha läst det.

  2. Mymlan:
    Om du fick välja mellan att ha en halmeter långa fötter eller att tvångsmässigt avsluta alla dina meningar med ”men därom tvistar de lärde”. Vad skulle du välja, och varför?

  3. Jag tänkte undra om jag fick fråga om det är OK att leva ett gott liv utan att fördenskull lita 100% på sin omgivning?

    Du har ju deklarerat att du är rökt och bränd när det gäller tillit i nära relationer (om jag nu läst noga och rätt).

    Kan det vara OK ändå? Och i så fall hur?

  4. Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att läsa Eckart Tolles sista boken ” A new earth”.
    Jag tänker så mycket på dig när jag läser om ”smärtkroppen”.
    Sen undrar jag också varför du aldrig pratar om din mamma.
    Jag undrar också om du förstår att du sårar folk (läs mig) när du säger att du aldrig mer ska lita på någon. Vänskap kräver tillit. Hur ska vi nånsin kunna vara vänner?
    Det var allt för nu, återkommer om jag kommer på något annat.

  5. Vilket eller vilka partier ligger dig närmast resp. längst bort för dig att rösta på?
    Behövs altruism för ett rättvist samhälle?
    Har du journalistutbildning också eller är du helt upplärd from scratch?
    Är vetskap om ålder något som begränsar dig från att lära känna nya människor?

  6. Skulle du förändras som bloggare om du började tjäna pengar på den här bloggen, dvs om någon sponsrade dig?
    Skulle du klara av att blogga under specifika villkor från en sponsor?

  7. Och som en vidareutveckling av ovan: Hur hade ditt liv sett ut karriärsmässigt om du hade bott i Stockholm?

  8. Såg att både Sundsvalls Tidning och Metro hade släppt igenom insändaren om olyckliga bloggare. Vad tror du om det?

    ”Lyckliga människor bloggar aldrig. Det mest de som vill få ut sin ångest och ilska”.

    Sedan kan man fråga sig vad som är fel med att släppa ut sin ångest och ilska, någonting måste man väl göra av den?

  9. Vilka två ord i kombination är fulast; om de står i relation till varann? (a & b = x)

    1)gud
    2)pengar
    3)sex

  10. Pingback: som havet när det stormar « the real mymlan

  11. Pingback: bloggare är olyckliga människor « the real mymlan

  12. Pingback: en sponsrad mymla « the real mymlan

  13. Pingback: politik, utbildning och ordklyveri « the real mymlan

  14. Pingback: finns gud? « the real mymlan

  15. Pingback: mymlans stockholmarepotential « the real mymlan

  16. Pingback: gud har sex för pengar « the real mymlan

  17. Pingback: aldrig mera naken « the real mymlan

  18. Pingback: min mamma « the real mymlan

  19. Pingback: hellre blind än döv « the real mymlan

  20. Pingback: den svåraste frågan « the real mymlan

  21. Pingback: när abbes pappa frågar kan man inte säga nej « the real mymlan

Kommentarer inaktiverade.