fler bloggtävlingar

Nu ska det tävlas igen. Om Sveriges bästa författarblogg. Man kan rösta här i högerspalten.
Hittat hos Sandra.

Uppdaterat: Väldigt märkligt förfarande i denna tävling om författarbloggar. Man kan nominera fram till 6 april. Omröstningen pågår fram till den 17 april. Men alltså. De bloggar som redan nu är nominerade och får röster har ju då två månaders försprång framför dem som nomineras i sista stund? Betyder att den som vinner inte alls behöver vara bäst, bara ha varit nominerad längst. Typ.

Fortfarande pågår omröstningen om Sveriges bästa bloggar som skriver om nätet, där Same same but different är nominerad i kategorin bästa medieblogg. Rösta här. Avgörs vid midnatt mellan onsdag och torsdag, prisutdelning på torsdag här. Jag vann ju inte Stora bloggpriset, men det finns en liten chans att SSBD vinner detta.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

8 thoughts on “fler bloggtävlingar

  1. Hoppas på att du vinner!
    I mina ögon verkar du ha allt:hjärna , hjärta och ett vackert yttre….men jag förstår att det inte alltid hjälper dessa attribut, men håll ut.

  2. @Cecilia: Jag tror inte att de där sakerna du räknade upp räknas när man ska rösta fram Sveriges bästa medieblogg. :) Hjärna kan väl vara bra men det har nog de flesta nominerade.

  3. Visst är det helunderligt föärfarande på vi lärsers författarbloggtävling. Synd att jag inte visste om den när jag träffade 2 av dem som jobbar där. De var och gjorde reportage på bokkollot.

    Hoppas det går vägen för dig med SSBD.

  4. hela tävlingen, vi läsers, verkar lite haffsig iochmed att inte bara så kan man nominera efteråt och se hur det ligger till i röstningen, utan några av bloggarna är ju inte aktuella. en blogg som inte har uppdaterats på mer än 2 år är ju mest ett minne.

    att de sedan missat att det inte finns några s i Bryn är mest roligt.

  5. tillägg: det är även ganska komiskt att jag redigerar i kommentaren utan att läsa vad det blir till slut. man kan knappt ens förstå det.

Kommentarer inaktiverade.