the really realtime conference

Nu kan man äntligen anmäla sig till Disruptive Media, ”The Really Realtime Conference”, som arrangeras av Annika Lidne. Brukar vara hur bra som helst, jag förstår inte hur hon lyckas få ihop så ytterst intressanta talare varje gång.
På den spännande talarlistan återfinns exempelvis Anna Troberg, Emanuel som alltid är bra, och så är jag väldigt nyfiken på vad Thomas Mattsson har att säga.
Jag kommer att vara där, den 20 oktober. Du också?

Läs mer här, anmäl dig här.

6 reaktioner på “the really realtime conference

  1. Jag kommer! Anmälde mig tidigare i veckan. Listan över talare ser mycket lovande ut och jämför man med liknande events så är det snarare billigt.

    • @David: Tänkte jag också, att det var billigt. Men Elker är 13 (eller 14?) år så för honom kan jag tänka mig att det är dyrt.

  2. Väldigt intressant. Hade gärna gått! Verkligen. Jag tycker också att 2000kr är rätt (väldigt) billigt jämfört med det flesta andra konferenser.

    Var på en i början av året som kostade 15500kr för två dagar. Dock var jag inbjuden och betalade noll, men de andra fick öppna plånboken.

Kommentarer inaktiverade.