sommarblogg

Idag skriver jag på Sommarbloggen hos TV4.
Om sociala medier. Om att jag inte är någon expert. Om att göra mer och prata mindre.

I förrgår skrev Abbes pappa på samma blogg. Betydligt mer läsvärt.

3 reaktioner på “sommarblogg

  1. Tack, vad snäll du är. Men mer läsvärt var väl att ta i. Jag tyckte ditt inlägg om sociala medier var helt klockrent. Mycket läsvärt. De är läsvärda på olika sätt.
    Sommarkram.

  2. Jag har ännu inte läst Abbes pappas inlägg på TV4:s sommarblogg … men däremot ditt och du skriver alltid något som jag just är i färd med att själv fundera över. Och du skriver om det så väldigt väldigt bra. Ett väldigt sammanträffande helt enkelt … och du uttrycker också de åsikter som jag själv … för det mesta måste jag väl säga … har.

    Jag lämnade en kommentar där men under eget namn blev det … Eva Anderson … och trodde på något vis att eftersom jag var uppkopplad skulle också min adress till min blogg framkomma. Men det gör ingenting att det inte blev så. I alla fall vet du nu att det är Eva Anderson som är Skatan som har kommenterat dig också där.

Kommentarer inaktiverade.