tack

Jag glömmer det ibland. Att tacka er.
Ni som läser den här bloggen, och framförallt ni som kommenterar.
Utan er – ingen blogg. Helt enkelt.

Jag älskar era kommentarer. Jag älskar hejarop och ryggdunk – de driver och peppar mig.
Men jag älskar också er som ifrågasätter, argumenterar emot och det bästa av allt – när ni utan min inblandning får igång riktigt kvalificerade diskussioner.
För oavsett ståndpunkt och innehåll i övrigt i era kommentarer håller de i de allra flesta fall väldigt hög nivå.

Jag läser och lär.

Ibland lyckas ni få mig att ändra uppfattning, ibland att rannsaka mig själv, andra gånger hjälper ni mig att tro på mig själv och inte lägga mig ner när jag är på det humöret.

Som den här diskussionen. Vet inte vad jag var ute efter riktigt, men jävlar vilken respons!
Och denna, om föräldraförsäkringen.

Tack.

12 thoughts on “tack

  1. Tack för att du erbjuder ett trevligt ställe att få diskutera på. Precis som du så lär jag mig massor. Ibland ändrar jag mig lite, ibland blir jag stärkt i min övertygelse, pga att andra kommer med bra argument. Ibland så blir det bara riktigt intressant att se hur andra ser på livet.

    Så tack själv!

  2. Jag gillar också att läsa din blogg, med alla tankeväckande kommentarer!
    Men en sak är svår att gilla: att spalten blir smalare för varje nån klickar på ”svara”, så många kommentarer blir olästa, av rent typografiska skäl.
    Det är
    så jobb
    igt att
    läsa
    text
    som
    ser u
    t så
    här. (om nu radbrytningarna blir som jag avsåg…)

    Kanske du kunde uppmana dina läsare att inte klicka på ”Svara”, utan på ”lämna en” (kommentar)? Då borde ju alla inlägg visas i full bredd.

  3. Pingback: läsarreaktioner « mymlan

Kommentarer inaktiverade.