jag gillar olika

Gilla på Facebook.
Visa att du gillar olika.
Kändisar som gillar olika.

Du som har rösträtt – rösta, nästan på vad som helst, men våga inte strunta i att använda din demokratiska rättighet – uppfylla din plikt. Om inte annat för deras skull som inte räknas.


Flattr this

7 reaktioner på “jag gillar olika

  1. Problemet är att våra arbetsgivare inte verkar gilla olika. En grupp människor i samhället blir beroende av en annan. Det är kanske inte så genomtänkt. =)

  2. Hur många människor i Sverige är egentligen svenskar?
    Om jag flyttar till Afganistan eller Frankrike får jag ju ta del av deras traditioner.
    Vi ska inte ta bort våra traditioner på något sätt. Men vi ska inte heller neka de som är olika. Tänk om vi alla var stöpta i samma form och tänkte lika. Fy f_n va tråkigt.
    Varför ska vi välja? / LiseLotte

  3. Pingback: Veckan som gick – Vecka 37 « Same Same But Different

  4. Rekomenderar en kontring till dina blogg: http://houstonkid.wordpress.com/2010/09/21/jag-gillar-ocksa-olika/
    (Ej jag som skrivit, en utav många för den delen…)

    Jag är nu trött och orkar inte skriva ett inlägg om detta direkt, men jag kan som realist säga att hela den här kampanjen redan nu stinker dubbelmoral, felnyansering, lögn, en bluff. Med all säkerhet vill jag påstå att många deltagare i Sverigedomokraternas parti snappat förbi och klickat i deltagandet- För det är mot rasism, liksom en stor del av väljarna för partiet. Det går inte längre att förneka lögnen, föraktet, hets mot folkgrupp och då riktad emot hela SD och väljarstöd. Nu är det även fult att falla in under fördelningen som utgör SD’s väljargrupper, dvs vara man runt 18-30, arbetslös, outbildad med mera.

    Kort och gott kära du, hela den här soppan kommer snart att slå tillbaka på alla er som låtit er grundluras av sånna här imbicilla små knep av en osolidarisk nyhetsblaska, som inte minst ljugit och felvinklat SD’s valmanifest till att få det som att alla ska ut NU! och skrämt slaget på invandrare, det är dom roten till och sedan har dom mage att skylle på SD. Journalistiken idag är ett skämt, ta in information från opartisk media så ni lär er någon gång, och slipper skämmas om ett par veckor.

    Från en icke SD väljare.

Kommentarer inaktiverade.