dag tre – your parents

Min mamma, genom pappas kameralins:

Igår: Your first love
I morgon: What you ate today

7 reaktioner på “dag tre – your parents

  1. Jag tycker inte om när folk påpekar att jag är lik min mor, så därför borde jag kanske inte påpeka att du och din mamma är väldigt lika varandra (utifrån dessa bilder, då). Men det är ni verkligen.

  2. Hennes stil hade klockrent passat in idag med. Hon ser riktigt ”modern”ut. (Dessutom så ser hon bra ut).

    Efter dina tidigare beskrivningar så hade jag förväntat mig att hon skulle vara bredare över axlarna. När jag tittar på fotona så hade jag inte gissat att hon var så stark som hon var.

  3. Pingback: dag fyra – what you ate today « mymlan. the real.

  4. Din mamma är oerhört vacker. Jag har sett nya bilder på henne och hon är lika vacker där! Vilken tur att du är så lik henne, då kommer du att åldras och fortsätta vara lika vacker :-)

Kommentarer inaktiverade.