spotify jul

En av de vanligaste sökningarna som hittar hit dessa dagar är just ”spotify jul”. De som söker hamnar i detta två år gamla inlägg.
Därför uppdaterar jag med de jullistor jag har i min egen samling just nu.

Ni får gärna komplettera i kommentarerna!

Här en galen lista med miljoner versioner av Silent Night.
En fjärdeadventslista från förra året.
Här en lista som skapades gemensamt på Jaikutiden.
Här är Spotifys officiella jullista.

Ambivalent Jul av Niclas Holmqvist.
En annan samling av Jonas Nordström.
Thomas Mårtensson har gjort en lista som heter kort och gott jul.
Christmas for kids finnes här.

Christmas remixed av gurrajonsson.
Och så Jimmy Asklunds lista med klassisk julmusik.
Årets collaborativa lista – lägg gärna till din egen favorit på den!
Och så min egen Jul2010 där jag stoppar in jullåtar jag trivs med just för tillfället.

God julstämning!

7 thoughts on “spotify jul

  1. Pingback: Inlägg som berör – 3 december 2010 « Nattens bibliotek

  2. Pingback: Sjung in julen med Spotify - Olater

  3. Pingback: Dagens Spotifylista – A Christmas Duel

  4. Pingback: julmusik i spotify | mymlan

Kommentarer inaktiverade.