vad gör jag nu för tiden?

Jag fortsätter att föreläsa då och då om internet och sociala medier, och jag skriver krönikor i Sundsvalls tidning. Men de senaste månaderna har jag i huvudsak jobbat med ett nytt magasin, som finns ute i butik den 19 juni. Det är ett av de allra roligaste jobb jag någonsin haft, och jag ser väldigt mycket fram emot lanseringen och reaktionerna på första numret.

Tidningen heter Miss World, det går såklart att följa den på både Twitter och Facebook. Och så finns en sajt, där det också kommer att hända grejer den 19 juni.

Grundare av tidningen är Per Holknekt, mer känd som skateboardåkare och grundare av klädföretaget Odd Molly, och så Jesper Heed, grundare av festivalen Peace&Love i Borlänge. Två människor som det är en stor förmån att få lära känna och jobba tillsammans med. Det gäller även de båda andra redaktionsmedlemmarna, Patrick Ekblom och Kristian Gidlund, två hjältar utan vilka Miss World Magazine inte skulle ligga i tryckpressen just nu.

Tidningen Resumé skriver lite mer om Miss World.

4 reaktioner på “vad gör jag nu för tiden?

  1. Pingback: Miss World Magazine | SKATANS TANKAR

  2. Så spännande! Känns nytt liksom. Och…om ni skulle vara i behov av en skribent så kan jag mycket väl tänka mig att ställa upp ;)

Kommentarer inaktiverade.