q som i…

Vaddå?

Jag försöker hitta nån artist eller ett band som börjar på Q men det står helt still.

Kan nån hjälpa mig? Jag har redan ratat Queen, alla andra förslag mottas tacksamt.

Andra bloggar om: , ,

20 reaktioner på “q som i…

  1. För övrigt så dras jag nåt så satans till sångaren trots att han är så långt ifrån min ”typ” man kan komma.

    Det är något med hans småknyckande med huvudet… *suckar åtråvärt*

  2. Mjo, Q är dåliga på att bjuda på ”videosar”. Men låten ”Angel” är inte helt dum, va?. :D

    Okej, men om vi byter rikning och tar oss till technopop från britpop så kanske Qtex duger?

  3. QOQUAQ b- kan ha videos… Niclas och svenska Que – minst på ”burning”… Quentin Harris – borde ha en uppsjö… Quetzal – kanske… Q-Tex – 100% säker… Quesh – säkert nåt hemvideofilmat i ghettostyle, men dock en samling videos…

    Sen finns det ju en massa massa 80tals metal, men det är nog dåligt med videos på weben med dom… och en massa AOR & Westcoast…

  4. Pingback: r som i… « the real mymlan

Kommentarer inaktiverade.