tiggeri och insamlingar i bloggosfären

Lokesson vill som jag tidigare berättat ha en dammsugare.

Något som Göte Børge tagit på största allvar. Först genom att initiera en insamling i bloggosfären. Senare genom att rakt av erbjuda Lokesson en tusenlapp mot att han gör reklam för Göte Børges blogg ”Denna sidan sundet”.

(och nej jag har inte fått några tusen kronor vare sig för länken i bloggrullen eller övriga länkningar och hänvisningar till Göte)

Ska Lokesson anta utmaningen? Svaret får vi i morgon. Väldigt spännande tycker jag.

PS: Jag behöver en Nokia N95. Jag skulle göra en massa reklam för den om jag fick en. Men likt Teflonminne kanske även kritisera om den inte motsvarar mina förväntningar. DS.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 reaktioner på “tiggeri och insamlingar i bloggosfären

  1. Du har väl redan ett abb? Och det är ju mer än ett år sedan du tecknade det… du får ju en N95 om du signar om det…

Kommentarer inaktiverade.