kärlek

Visst har jag nämnt att jag har världens finaste dotter?

Och hon kan skriva också.

8 reaktioner på “kärlek

  1. Ja du har det! Världens finaste dotter! Men visst är det väl så att våra barn är det vackraste och käraste! Jättefin bild! :-)

  2. Jag vet att jag är blödig, superpinsam enligt dottern, eftersom mina tårar rinner så lätt. Glädje, sorg, ilska eller en underbar, fantastiskt fin kärleksgåva från en dotter till sin mor. Och visst kan hon skriva.

  3. I nåt inlägg undrade hon vem hon var lik och fick höra Reinfeldt (host jag förstår om man inte blir glad av det på någotdera plan..). Jag tycker hon har nåt av Gwyneth Paltrow (stavning?) över sig ja.

    Och grattis till fin onge. Såna är bra att ha. :)

  4. Pingback: valentines day « mymlan. the real.

  5. Nu känner vi dig lite bättre genom din dotter som verkar vara en helt jäkla underbar unge! :-D
    Där har du många rätt.. och skriva kan hon verkligen. Ser vi en mymlan Jr. på väg?

Kommentarer inaktiverade.