bonobo

Det var så jäkla längesen.
Men idag har jag spelat Bonobo igen.
Och nu när det är läggdags drabbas jag som så många gånger förr av att jag sitter kvar här, för jag måste bara höra den låten en gång till, och sen den låten, bara en sista gång. Och så en gång till.
Så bra är Bonobo.
Och jag blir sådär bitterljuvt vemodig. Vårkänslor.

Och blir glad när jag läser på Wikipedia att han tydligen släppt ett nytt album för bara ett par veckor sen. Det hade jag ingen aning om. Måste försöka få tag i.

En reaktion på “bonobo

  1. Bonobo var en ny bekantskap för mig. Men nu lyssnar jag och förstår att musiken är starkt beroendeframkallande.

    Tänk vad mycket nytt man kan läsa, se och lyssna till på nätet ändå och få inspiration av genom alla bloggar.

    Kram!

Kommentarer inaktiverade.